Jelenleg itt vagyok most: Hajdúnánási Tűzoltóság, Hungary

web oldal: www.szabolcsvonulas.hu/kulcsszo/hajdunanasi-tuzoltok

Érkezésem ideje: 2011. 04. 29.

Koordináták: 47° 50'25.00 N 21° 25'40.00 E

Eddig megtett utam: 906 km

Helyi barátaim elérhetősége (nem kötelező): Domoszlai Attila

Hajdúnánást a Travel Fire Bug elhagyta: 2011. 05. 01.

 Hajdúnánás Fire Dept by night...

 

Komlóról Atilla barátunk segítségével több mint 400 kilométer megtétele után a Hajdúnánási Tűzoltóságon vendégeskedtem. A kaja nagyon jó volt, a lebbencs levesbe (gondolom az volt)  a fiúk minden jót belefőztek!

Tűzoltó barátaim által készített fotókat itt láthatjátok: 

A Hajdúnánási Tűzoltóság épülete a Bocskai utcában.

 

Szekér (1. szer?) Flórival.

 

Mentem egy rohadtat a szekérrel.

 

Van rendes autójuk is! :)

 

Május 4-én Flórián nap alkalmával tiszteletemet tettem Szent Flóriánnál.

 

A vacsiba minden jó belekerült!

Szeretném megkérni a Hajdúnánási tűzoltó barátaimat, hogy email címemre (travelfirefirebug@gmail.com) küldjenek egy humoros történetet a laktanyai életükből.

Köszönöm a fényképeket és hogy vigyáztatok rám!

Tovább utaztam...

Mindenkit üdvözölnek: a Hajdúnánási Tűzoltók

 

facebook: Travel Fire Bug

A bejegyzés trackback címe:

https://travelfirebug.blog.hu/api/trackback/id/tr752877743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása