Jelenleg itt vagyok most: Kiskunfélegyházai Tűzoltóság, Hungary

web oldal: www.tuzoltosagkkfhaza.hu

Érkezésem ideje: 2011. 06. 16.

Koordináták: 46°42’38.02 N 19°51’58.72 E

Eddig megtett utam: 1433 km

Helyi barátaim elérhetősége (nem kötelező): Magyari Szabolcs

A félegyházai tűzoltókat a Travel Fire Bug elhagyta: 2011. 06. 20.

 

Helló mindenkinek!

Rövid időn belül Kiskunfélegyházára utaztam! Minden oké, jó ez a csavargás és hogy vigyáztok rám!

Voltam már a városban veletek, de ugye megmutatjátok nekem a Tűzoltóságot is! Várom a képeket és minden olyan érdekességet, ami nálatok megtalálható!

 

A szecessziós városháza Kiskunfélegyháza jelképe. A Vas József és Morbitzer Nándor tervei alapján 1909 és 1911 között emelt épület homlokzatán a város címere látható, melyet tulipános motívumok, magyaros ornamentika vesz körül. A majolikadíszítések a pécsi Zsolnay-gyárból származnak. Itt található az ország egyetlen börtönmúzeuma, melynek egyemeletes épülete 1753-1872-ig a nyolc kiskun település közös börtöne volt. Állandó kiállítása a történelmi Magyarország büntetéstörténetét mutatja be. A parkban jól látható vagyok én is! Köszönet a Félegyházai Tűzoltóknak!

A városi séta után a tűzoltó laktanyát is megnéztem, sőt még melózni is elvittek a fiúk!

 

A 4000-es nagyon bevált Pécsen is, ahonnan elindultam. Szeretjük, Godzillának becézzük.

 

Igen! Ez a világ legjobb melója!

 

Meleg helyzet volt, de élveztem! Köszi ezt a fotót!

 

 Köszönöm a nálatok töltött időt! Minden nagyon jól sikerült és izgalmas volt!

Hogy hova utazok tovább, rátok van bízva! Köszi, hogy vigyáztatok rám, és benne voltatok a játékban!

 

facebook: Travel Fire Bug

 

A bejegyzés trackback címe:

https://travelfirebug.blog.hu/api/trackback/id/tr662997265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása