No. 05 - Travel Fire Bug in Baja

 2011.06.02. 15:06

Jelenleg itt vagyok most: Bajai Tűzoltóság, Hungary

web oldal: www.tuzoltosagbaja.hu - Zsír az oldal, nézzétek meg!

Érkezésem ideje: 2011. 05. 30.

Koordináták: 46° 10'52.30 N 18° 57'31.55 E

Eddig megtett utam: 1320 km

Helyi barátaim elérhetősége (nem kötelező): Benák János

A Bajai tűzoltókat a Travel Fire Bug elhagyta: 2011. 06. 01.

 

Sziasztok!

Rövid ideig voltam Baján, de fantasztikus hétvégét töltöttem itt. A barátom Benák János kísért végig a városon. Június 1-én már tovább is utaztam, de hogy hova az legyen megint meglepetés!

 

Ide érkeztem először a Bajai Tűzoltóságra, amely egy közelgő átalakítás során nemsokára új arcát mutatja majd.

 

Nagy szeretettel fogadtak a tűzoltóságon, sok emberrel megismerkedtem, körbevezettek és mindent megmutattak.

 

Ezután elmentünk Baja főterére, a Szentháromság Térre. Itt mindig van valami össznépi buli és most is készülőben volt valami.

Kicsit közelebbről is megnéztem a Polgármesteri Hivatalt és előtte a szökőkutat.

A belvárosban több helyre is el szerettem volna menni, de azt mondták, hogy felújítás alatt van, így elvittek egy másik helyre.

 

Kihoztak a Dunához, hogy gyönyörködjek a folyó látványában.

 

Így egy kicsit jobban látszik, hogy hol jártam. A Türr Emlékmű, a kikötő, a híd, és túloldalon a Gemenci erdő látványa lenyűgöző volt! Még akkor is, ha jobbra lent a képen ilyen kicsi vagyok.

 

Ezeknek a Bajaiaknak még a belvárosba is jutott egy híd. Ezen mennek a szigetre, ahol éttermek, sportlétesítmények vannak és nyáron nagy szabadtéri bulikat tartanak. 

 

Innen látható legszebben a Sugovica, a háttérben a yacht kikötővel, a szabad stranddal és az éjszakai élet szórakozóhelyeivel. Nagyon szép innen a kora este és a naplemente. Fárasztó nap volt, sok szépet láttam, itt az ideje lassan nyugovóra térnem. De előbb leugrok ide és iszok egy sört!!!

 

Köszönöm a Bajai Tűzoltóknak az itt töltött időt! Nagyon szép város Baja! Köszi, hogy vigyáztatok rám, jól éreztem magam Nálatok!

Szeretném ha küldenétek egy humoros történetet a tűzoltó múltatokból, mert nagyon jó lenne már újra olvasni valami vidám sztorit!

 

facebook: Travel Fire Bug

 

A bejegyzés trackback címe:

https://travelfirebug.blog.hu/api/trackback/id/tr422951636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása