Jelenleg itt vagyok most: Kalocsai Tűzoltóság, Hungary

web oldal: www.tuzoltosagkalocsa.hu (készülőben)

Érkezésem ideje: 2011. 05. 20.

Koordináták: 46° 31'31.25 N 18° 58'34.45 E

Eddig megtett utam: 1276 km

Helyi barátaim elérhetősége (nem kötelező): Bukor Ferenc

A Kalocsai tűzoltókat a Travel Fire Bug elhagyta: 2011. 05. 24.

 

Kalandos utat tettem meg Kalocsáig és igen jól mulattam a paprika fővárosában! Mondhatni otthon éreztem magam! Köszönöm!

 

Itt jártam!

Kalocsa Fire Department!

 

A fiúk megmutattak nekem több nevezetességet is. Úgymint az Érseki Palotát ...  

                          ... és a Székesegyházat!


Nézem én is a híreket és tudom, hogy zűrös időket élünk! Igaz még csak pár hónapja teljesítek szolgálatot, de a nyugdíj kérdés engem is izgat! Tudtam, hogy megint tüntetések várhatóak, de hogy itt Kalocsán milyen felvonulásba csöppenek ...?

Na erre nem számítottam!

Középen, díszvendégként!

Tesókáim istenként tiszteltek,

vigyáztak rám és a tenyerükön hordoztak!

 

Természetesen a Kalocsai Tűzoltóknak is vannak humoros történeteik a tarsolyukban, amit nemsokára itt olvashattok.

A jövő héten tovább utazom! Már tudom hogy hova, de még nem árulom el!

Mindenkit üdvözölnek a Kalocsai Tűzoltók! 

 

facebook: Travel Fire Bug

 

A bejegyzés trackback címe:

https://travelfirebug.blog.hu/api/trackback/id/tr702882763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása