No. 13 - Travel Fire Bug in ...

 2012.11.28. 09:49

Nos, ez a 13. szám valahogy nem volt a szerencsés! :)

Sziasztok!

Megvagyok, nem vesztem el. Nem akarom bő lére húzni a magyarázkodást, de néhány sorban leírom mi történt velem. A nyár nem úgy alakult, ahogy terveztem! Májusban Makóról Budapestre kerültem a Csepeli Tűzoltókhoz, ahol nem igazán ment a szekér, de volt már ilyen. Majd bejelentkezett értem valaki, aki azt ígérte, hogy sok helyre elvisz, aminek nem nagyon örültem először… Gyerekek! Sose dőljetek be a cukros bácsinak! Na mindegy, én beszálltam a kocsijába. Nem kellett volna. Jártam sok helyen, amiről sajnos csak egyetlen egy fotó készült, valahol egy tóparton, Budakalász környékén. Voltak ígéretek, hogy ide meg oda, meg önkéntesek, meg Horvátország, meg stb. De beszámolók, fotók sajnos nem érkezett soha. Nem jó kezekbe kerültem megint, és mindig ez volt a probléma, ha elakadtam az utamon.

Budakalász.jpg

De mivel van gazdám, utánam jött októberben és véget vetett ennek a nagy semminek. A következő hetet már százegynéhány tűzoltóval töltöttem Hajdúszoboszlón, a HUNOR mentőcsapatban, Magyarország hivatalos mentőalakulatának ENSZ minősítő gyakorlatán. Nagyon izgalmas napok voltak, speciális területe ez a tűzoltómunkának. Majd innen folytattam utam. Képek a HUNOR minősítő gyakorlatáról hamarosan!

HUNOR 01.jpg

 

 

facebook: Travel Fire Bug

like.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://travelfirebug.blog.hu/api/trackback/id/tr814931163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása